Drukwerk en digitale elementen van je merk/bedrijf vormen één geheel in een huisstijl.

Een huisstijl maakt een eenheid van alle communicatiemiddelen van je onderneming. Hiermee kan je (naams)bekendheid en herkenbaarheid creëren in één aansprekende stijl voor jou en je klanten.

Voor het vormgeven van deze stijl worden er o.a. passende kleuren, vormen, lay-out, typografie en beelden bepaald. Daarbij wordt er uiteraard gekeken naar de identiteit van je bedrijf.

Ook wordt er natuurlijk gekeken naar de communicatie-uitingen die passen bij jouw onderneming. Vaak wordt er in de basis gekozen voor ontwerp van visitekaartje, briefpapier en envelop. Maar er zijn oneindig veel elementen waarin de huisstijl doorgevoerd kan worden. Hierbij kan je denken aan magazines, brochures, folders, flyers, compliment cards, stickers, afsprakenkaartjes, offertemappen, kalenders, verpakkingen, menukaarten, bierviltjes, placemats, gevelreclame, autoreclame, banners, vlaggen, beursmateriaal, bedrijfskleding, relatiegeschenken etc.

Wordt het tijd voor een (nieuwe) professionele huisstijl voor jouw onderneming? Neem dan vrijblijvend contact op.

 

Voorbeelden: